Myskväll

Idag var jag till Sandviken med Felicia, hon ska vara  med mormor och morfar några dagar. Längtar redan efter henne. Vi hade det så mysigt på tåget upp, satt och läste tillsammans i hennes bok och det går framåt med hennes läsning :)

När jag kom tillbaka till Uppsala hämtade jag Wille på dagis och sen åkte vi och handlade godis och pizza. Sen hade vi en riktig mys stund i soffan han och jag. Strax före nio somnade han i min famn, helt utslagen.

Det känns så bra att jag fått lite egentid med båda barnen idag!
Måste passa på innan bebisen kommer, för sen blir det fullt upp ett tag!

Nu saknar jag min älskling som sover på hotell i sthlm inatt, skulle verkligen behöva lite egentid med han också!

Nu ska jag förflytta mig upp till tvn i sovrummet!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0