JoBbA

Orkar inte, vill inte!!!!
Jag har ont, foglossning, trött i ryggen, vill bara ligga kvar i soffan där jag legat hela dagen! Sover som en kratta på nätterna, kan inte ligga på rygg för det är jobbigt att andas då och ligger jag på sidan så måste jag byta sida varannan timme typ.  Och mellan varven måste jag upp och kissa! Ne usch vad less jag är nu!!! 

Men jag är iaf ledig 4 dagar sen. Ska bli skönt. Måste städa här hemma och ute på gården också. Har fortfarande poolen uppe :s Det säger väl en del om energin här hemma.

Fick veta av f-kassan idag också att mitt moderskapsintyg är borta och att mina pengar från när jag var sjukskriven inte kommer förren om 6-8 veckor. På f-kassan kan vem som helst få jobb verkar det som. Hon medddelade något positivt enligt henne iaf och det var att hp beslutet borde vara klart i november eller december?? Jaha va bra för då har jag ju förmodligen redan fött! Så det där jkla f et stårför allt annat än försäkrings just nu!  Ska ligga på dom som ett as för att skynda på det hela.

Jaja nu ska jag snart dra iväg till jobbet ochleka snäll sjuksyster :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0