Jobb jobb

Måndag och tisdag den här veckan jobbar jag på kontoret igen!
Ska inte alls klaga på det :)
Skönt för kroppen att slippa den tunga biten några dagar!

Läste i tidningen idag att det finns så dåligt med jobb, fy vad jobbigt för dom som inte har jobb nu när det inte verkar finnas några heller. Jag är så glad för att jag har ett fast jobb, slippa oroa sig för ekonomin och veta att jag har ett bra jobb att gå tillbaka till sen efter mammaledigheten.

Känner mig verklgen motiverad att fortsätta plugga nu också!

Fick en massa andra bra nyheter idag också :)
Alla papper verkar vara klara för min hp ansökan och så fick jag papper på vad min föräldrapennig kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0