ghaa

Går på sparlåga nu känner jag!
Det känns som om någon har kört över mitt bäcken med en ångvält!
Igår kväll på jobbet hade jag så ont så jag mådde illa,  och natten ska vi inte tala om. Vaknade av att jag grät för det värkte så förbaskat.

Fick papper från fk igår om min hp. Självklart så måste jag skicka in nått mer papper som min chef måste skriva under! Hoppas verkligen det går igenom snart för jag känner att det stressar mig att veta att jag måste jobba trots att jag har ont. Och jag vill inte hålla på sjukskriva mig hela tiden heller, vet ju hur pissigt det är att sitta på kontoret ocj försöka lösa luckor när folk blir sjuka. Vilket jag för övrigt ska göra nästa vecka så nu hoppa vi att alla snälla anställda är friska :)  Ne jag biter ihop och jobbar, 1 månad precis idag tills jag går hem.

På fredag ska jag lära upp en tjej som ska gå på mitt föräldravik. när jag är hemma! Sen måse jag kolla över när jag ska börja jobba lite igen också.

Aa allt har sin tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0