Fel fel fel

Kollade igenom min blogg och såg att mina ord sitter ihop lite titt som tätt, får skylla på min dator faktiskt. Även en hel del felstavningar och förvirrande meningar,  det får jag dock skylla på mina gravid hormoner, jag är ju fan fenomenal på att stava annars!

Idag hade jag tänkt sova mig igenom förmiddagen men jag blev så godissugen så jag tog bilen till affären som ligger 200 meter från mitt hus för att köpa godis, klockan var då 08.20, inte dåligt alls.

Idag är det personalmöte  också. Ska bli spännande å se vad som hittas på nu. Jag vet dock att dom bokat in en dagskryssning på mitt pass, som jag inte ens ska med på?? Tackar gud för det då jag blir sjukt sjösjuk på dom små båtarna. Men fortfarande är det mitt pass, lite halvstörigt tycker jag!

Imorgon ska jag träffa min husläkare för bm vill sjukskriva mig på minst 50% fram till jag får gå på hp. Att det skulle bli så omständigt att vara gravid och jobba inom vården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0