Tandläkaren

Mindre kul så här direkt på morgonen :(
Har lagat 2 hål och lagt i en provisorisk fyllning. Nu är det bara 6 hål kvar att laga, hmm! Har bara haft 2 hål fram tills jag fyllde 25 och helt plötsligt så kommer jag tilltandläkaren och har 8 hål!! Helt sinnessjukt. Bara småhål visserligenoch så förstås en rotfyllning av en tand som är helt förstörd. Rotfyllningen måste jag vänta med tills jag har fött tydligen. Så nu har jag både en operation och en rotfyllning att se fram emot efter förlossningen :(


I helgen är det iaf klädbytardagar (barnkläder) i S:a Maria kyrka, och sånt älskar vi ju :)  Har packat ihop en hel låda med kläder efter ungarna.

Nu ska jag vila tills bedövningen gått ur, är hungrig som sjutton men kan ju inte äta när jag inte ens känner tungan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0