Paket paket

Precis när jag skulle gå upp och lägga Wille igår så kom älsklingen hem. Så då fick Wille följa med till affären och hämta ut mitt paket från Tradera istället! Han tycker det är så kul att kolla på bebisens kläder :) Jag hade ju inte riktigt koll på vad det var i paketet så blev glatt överraskad när det var hur mycket kläder som helst, varav 2 set, ett fleeceset och jeans från P.O.P sen en massa andra kläder och allt det betalade jag 100 kr för!! Jag är inte den som köper begagnade kläder annars men nu kommer det definitivt bli fler gånger! 

Nu ska jag bara försöka tvätta alla bebiskläder också men min tvättmaskin sjunger på sista versen nu (den är inte överdrivet gammal) måste kanske åka upp till Sandviken och hämta tvättmaskinen som min snälla mamma har lovat mig!

Väntar på ett till paket som min mamma har skickat ner, hon har köpt en skidjacka åt Felicia. Tack snälla mamma igen!! Nu ska jag bara hitta en overall åt Wille och vinterskor åt Felicia så är jag klar sen. 
Skulle vilja ha en ny vinterjacka själv också men känns ju onödigt just nu med tanke på att jag inte ens får igen någon över magen och sen har jag inte hittat någon som jag vill ha heller.

Idag ska jag hämta Felicia hos farmor och farfar!!
Ska bli skönt att ha båda barnen hemma igen!

Nu ska jag vila lite innan jag fortsätter med min höströjning här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0