Ny vecka

Nu känns det som om tiden går väldigt fort igen!
Den här veckan går vi in i vecka 33, känns ju inte hopplöst långt kvar iaf! Och inte långt kvar till julen då heller :)

Jag har till och med köpt några julklappar, mest till Wille men även en present till Felicia som fyller den 21 november. Ska passa på och kika idag inne i stan, Wille ska till läkaren och kolla upp om han har nån form av mjölkallergi eftersom hans mage krånglar hela tiden så då passar vi på att göra lite andra ärenden också. Hon har bara önskat sig Bratz, Polly pocket och Pet Shop, mycket små figurer som kostar hur mycket som helst.

Igår var vi till Ikea och kikade lite och där har dom ju julpyntat för fullt! Jag skulle kunna handla hur mycket som helst men jag ska hålla mig till nästa månad iaf!
Längtar så till 1a advent, hoppas det kommer lite snö också!

Felicia åkte till farmor och farfar igår och ska vara där tills på onsdag eller torsdag. Dom skulle åka på en dagskryssning med Rosella en dag och sen är Felicias kusin också där över lovet och dom är lika gamla så dom har nog jättekul!

Nu ska jag mysa med Wille som ligger och tjatar på mig här bredvid!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså ni har varigt så duktiga nu så ni börjat Julhandla :-)

Man kanske skulla börja lite med de, så slipper det bli så mycket sen...

Jag håller tummarna för er att allt kommer att gå bra med lill tösen, det är ju som du säger, det finns ju inget ni kan göra nu änn att vänta och se.. Jobbigt bara att gå i ovissheten.. Tänker på er... Många Kramar...

2008-10-27 @ 10:04:02
URL: http://luckylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0