Helgen

I helgen har vi fått en hel del gjort på gården! Studsmattan är nedplockad, trädgårdsmöblerna har fått åkt in i förrådet och både baksidan och framsidan har krattats! Hann även med en storstädning inne.

I lördags var vi ute och gick i skogen med Wille, trodde vi skulle hitta lite svamp men icke. Men det var skönt att bara få komma ut ochröra på sig även om det kändes i ryggen efteråt.

9 veckor kvar till BF nu, känner mig nästan nervös ibland. Mina förlossningar med Wille och Felicia har ju gått väldigt bra, båda är födda helt utan bedövning och jag har aldrig behövt bli sydd heller. Den här gången inbillar jag mig att jag kommer hålla på i flera dygn, avverka flera barnmorskor och gå sönder helt och hållet. Sjukt, ja jag vet!  Men det värsta är ändå om jag behöver bli snittad, då dör jag garanterat!!

Nu till något roligare!
Jag har bara 3 dagar kvar att jobba, sen går jag på hp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0