BM

Idag var det dags för barnmorskan igen. Alla mina mått följer normalkurvan denna graviditet! Känns skönt att inte dra på sig en massa extrakilon även om det inte hade gjort så mycket det heller. Är iaf sjukskriven mu fram till min hp kommer i gång. Ska även få träffa sjukgymnast och läkare eftersom jag har så ont i magen och mår illa hela tiden. Liten ligger fortfarande upp och ner :) Huvudet är fortfarande lite ruckbart men det dröjer nog inte alls länge innan det fixeras nu.

Idag har min lilla Wille varit till bussgaraget och träffat garagemästare Mats :) Han skulle ha matsäck med sig också, smörgås och saft! Han var jättenöjd med dagen iaf. Lite orolig är man ändå när dom ska ut och åka buss med en massa 3-åringar. En annan kan ju knappt hålla koll på 1 :)

Nu ska jag stoppa Wille i säng och kolla till Felicia, hon blev sur och sprang upp på rummet när läsläxan inte gick nå bra :(

Ledig i morgon! Hoppas på fint väder så man kan försöka sig på en promenad!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0