Tröttsamt

Var till min barnmorska på ett extra besök i morse. Hon skulle kolla mitt hb igen som var så lågt förra veckan. Började äta tabletter förra veckan för att det skulle bli bättre men nu var det ännu lägre idag :(
Så nu måste jag till sjukhuset och få blod. Har väntat på att dom ska ringa därifrån idag men det blir väl i morgon då istället.
Jag vill bara att den här graviditeten ska vara över för som det är nu så njuter jag inte speciellt mycket av den.  Känns som det är det ena efter det andra hela tiden.  Om det ändå vore bara graviditeten att bekymra sig för men jag har ju två barn till här hemma som skriker efter min uppmärksamhet mer än någonsin.
Jag önskar att jag hade både älskling och bilen hemma på dagarna så dom kunde följa mig på mina kontroller hit och dit, skulle underlätta. Men det går ju inte, han måste ju vara på jobbet och bilen också eftersom han jobbar ända ute på Lidingö.

Nu har jag gnällt av mig lite.
En förflyttning ner till soffan och invänta hjärtat som fortfarande inte kommit hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: therese

du är så duktig som kämpar på gumman..ska hälsa från malin kram

2008-11-12 @ 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0