Sjuk??

Igår när jag hämtat barnen så var dom ute och lekte en stund medans jag lagade mat. Efter en stund kom dom in och kollade på film, jag hörde hur dom stojjade och busade på Felicias rum. När maten var klar kom Wille ner och lade sig på köksgolvet och sa att han hade ont i magen. Kände på han och då var han jätte varm. Sen låg han på golvet medans vi åt och plockade undan efter oss. När jag skulle böja mig ner för att känna på honom igen och ge honom alvedon så märkte jag att han hade somnat :) Sen sov han som en stock trots att älsklingen kom hem och satt sig och åt, Felicia sprang upp och ner och jag höll på plocka i köket. Vi fick bära upp han med kläderna på och lägga han. 

Sen sov han till 5 i morse, då var han utvilad :) Hade ju sovit från 5 igår kväll. Idag är han mycket piggare igen och är inne på andra omgången av Mora träsk! Lika bra att han får vara hemma en dag från dagisså det inte blir värre.

Nu ligger han bredvid mig i sängen och vill mysa! Vem kan säga nej till det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0