Sandviken

Igår blev det en vända hem till mamma och Bengan i Sandviken.
Egentligen skulle vi bara till Gävle och tända ljus på mina lillebröders minneslund men när vi ändå var i närheten så var det ju lika bra att hälsa på lite.
Mamma och Bengan skulle ut och dansa så där flödade alkoholen :) Irish Coffee och öl,  igår skulle man inte varit gravid :) Slutade med att vi stannade på middag och åkte inte hem förren efter åtta.  Både Wille och Felicia somnade direkt i bilen så det var bara bära in dom hemma och lägga dom i sängarna.

Både mamma och Bengan tyckte att jag blivit tjock, tackarr! Har dom missat att jag faktiskt ska ha barn om 6 veckor :)

Idag tog vi en promenad till loppisen, fyndade lite spel och fikabröd. Sen stannade vi till på Ica och köpte mjölk och bröd. Efter det var jag helt slut! Vilken kondis man har nu mer. 
Nu sitter vi och kollar på Emil i Lönneberga, alla utom Wille som är livrädd för Emils pappa :) Han gömmer sig bakom tidningen mest hela tiden!

I veckan ska jag till BM igen, nu börjar det bli lite tätare kontroller, vilket är mycket mer spännande! Nu märker man verkligen hur den lilla växer.

Ne nu ska jag snoka igenom lite bloggar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej tjejen, nu var det längesen igen! Hoppas allt kommer gå bra inför det kommande... Ville bara säga hej, ha det bäst! Kram kram

2008-11-03 @ 16:31:58
URL: http://softnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0