Så...

har helgen flugit förbi igen!!

Tycker veckorna går riktigt snabbt nu.
På fredag fyller Felicia 7 år så i helgen blir det kalas för släkten, dvs dom som tar sig tid att komma!

På onsdag går jag in i vecka 36 och hitills har jag gått upp 9 kilo sen inskrivningen. Inte så överdrivet farligt!

I veckan borde jag baka lite mer till helgen men orken finns inte just nu.  Alla presenter är iaf köpta och inslagna.
Har försökt fylla i ungarnas jul och nyårs ledighet till fritids och dagis men det är lite svårt att planera dagarna före jul just nu känns det som.

Ne nu ska jag stoppa Felicia i säng!

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅ Har du bara gått upp 9kg, lite härligt... Själv slutade man på 20panner + ha ha ha

2008-11-17 @ 19:00:27
URL: http://luckylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0