Rubrik??

Igår fick jag ringa och förvarna älsklingen att det kanske var på g. Fick en slemliknande blödning (mysigt va) och sen började det värka i ryggen och som det tryckte på nedåt. Tyckte redan på torsdag kväll att jag kände mig så nervös och spänd och hade svårt att slappna av. 
Det gav sig iaf lite mot kvällen igår men det känns inte helt ok än. Så länge jag ligger stilla känns det skapligt men så fort jag rör på mig så börjar det trycka på igen. Känns lite nervöst nu när barnmorskan sagt att det kommer gå så snabbt. Kanske jag som känner efter för mycket men jag kommer så väl ihåg att det var precis så här när Wille föddes. Började lite lugnt ena dagen och så avtog det helt och dagen efter så satte det igång med fart kan jag lova. Den bilfärden till BB önskar jag inte ens min värsta fiende :) Min syster Jessica har nog aldrig kört så fort från Järbo till Gävle!

Idag kommer iaf familjen hit och firar Felicia!
Först ska vi ut så barnen får busa i snön lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0