Inte mycket...

har hänt dom senaste dagarna.
Igår var Wille hemma med mig, måste passa på att få lite egen tid med barnen var för sig innan bebisen kommer.
Vi var till öppna förskolan en stund sen sa Wille helt plötsligt - nu tycker jag att vi går hem. Och så gick han och tog på sig overallen :) När klockan var två så tyckte han att pappa och Felicia också skulle komma hem.

Det var verkligen inte lätt att gå igår, det var alldeles för halt. Tur att jag hade vagn att stödja mig emot. Det tog oss 40 minuter att gå hem från skolan. Och det kändes verkligen i kroppen på kvällen. Man spänner ju sig så när det är halt.
Idag har vi iaf bil hemma, skönt!

Bm besök klockan 13.00 idag! Hoppas alla värden ser bra ut nu, det är ju så nära och jag orkar verkligen inte hålla på med en massa extra besök och prover hela tiden.

I morgon fyller mitt hjärta 7 år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0