*****

Kan inte fatta att det bara fortsätter snöa!!! Helt sjukt ju, så här mycket snö har det aldrig varit i Uppsala så länge jag bott här!!

Gjorde ett försök till att gå och hämta Felicia nyss, kom halvvägs till skolan då ringde Ismo hemifrån och berättade att Nina ringt och frågat om Felicia fick följa med hem till Gabbi och leka.  Så det var bara vända om och pulsa hemåt igen.

Hela området ser ut som ett vinterlandskap, inte direkt så dom har hunnit plogat mellan husen. Vet inte om det skulle göra någon nytta heller för det verkar ju bara rasa ner snö. Dock skulle jag vilja att posten kom fram nångång så man kan få se lönespecen, sen är det ju första gången som min hp betalas ut så jag har inte så stor koll på hur mycket det blir.  Vet att jag har en massa utgifter denna månad iaf.

I morgon kommer min syster Jess hit, om vädret tillåter! Vi ska in till stan och julshoppa lite innan vi åker hem hit och firar Felicia.
Jess har ju varit stand in vid båda mina förlossningar så både hon och Ismo har skämtat om att det säkert blir i morgon bara för att hon är här då! Vem vet vad lite shopping kan göra för att sätta fart på det!


Just nu sitter jag och funderar på hur översnöad våran stackars bil är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0