*****

Idag var mina värden på väg upp igen! Och sköldkörtel provet visade inget konstigt heller och min mage har växt igen. Min barnmorska har 4 st som ska ha samma datum som oss :) Så hon tycker det är jätte spännande!

Våran lilla tös har även sjunkit ner ännu lägre så nu ligger hon verkligen långt ner. Jag frågade om det hade nån påverkan på förlossningen och ja det kommer nog att gå väldigt snabbt sa hon. Hmm förmodligen snabbare än med Wille som det tog 4 timmar med!! Och hon trodde inte heller det skulle dröja så länge innan det satte i gång! Så vi har fått order om att vid minsta värk åka direkt in!

Tänk att denna långa väntan kanske snart är över!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0