*****

Behövde inte åka till sjukhuset idag, istället har läkaren skrivit ut andra tabletter som jag ska äta en vecka nu och i morgon ska jag tillbaka och ta prover på sköldkörteln, jippie!
Tur att man inte är spruträdd!

Nu har jag nyss kommit hem från tandläkaren, bedövad i halva ansiktet. Orkade inte åka till och hämta barnen så älsklingen får göra det nu när han kommer hem. Det känns verkligen i kroppen efter att ha legat på rygg i över en timme, till slut kunde jag knappt andas men som tur är så har jag en toppen bra tandläkare som dalltar med mig som en annan bebis :)

Nu ska jag vila en stund innan familjen kommer hem!



Lilla spöke kom ut snart, vi längtar efter dig.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0