Det var det

Ännu en födelsedag avklarad om man bortser från barnkalaset nästa helg.

Igår var mamma, Sofia, Fredrik och mina småsystrar här. Wille spelade pajas så dom höll på skratta ihjäl sig. Felicia fick en massa bratz, polly pocket och pet shops. Vet inte hur mycket sånt hon har nu. Wille fick jättefina kläder av mormor också! Sen kunde såklart inte mamma låta bli att köpa en mössa och vantar till bebisen också :) Så nu har vi en varm vintermössa till henne också när hon väl kommer!

Idag har jag satt upp ljusstakar och stjärnor i fönstren, det är såå mysigt!! Och all snö som har kommit I love it!!!! Tänk om det kunde få ligga kvar länge nu!

Nu ska jag ner å kika på tv en stund med min kärlek

Kommentarer
Postat av: paula

men vad du fuskar

staken ska ju upp nästa söndag

skäms på dig =)

2008-11-23 @ 21:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0