Blodpudding och Tapas

Låter som en mysig blandning va :)

Vi åt faktiskt blodpudding till middag, ingen favorit för min del men jag vet att allt med järn i är bra för min del nu. Och Wille älskar blodpudding! Efter maten kom älsklingen hem och hade handlat en massa god plockmat som vi skulle ha till kvällen.
Så nu är jag verkligen proppmätt, tur att magen är så stor ändå :)

I morse när jag hade lämnat barnen satte jag igång och bakade bullar. Kanelbullar, vaniljbullar och saffransbullar! Borde räcka ett tag, iaf till Felicias födelsedag och Lucia.

Idag hade dom Halloween fest på fritids, alla barn hade klätt ut sig och sen hade dom disco. Mysigt påhitt av fritidsfröknarna tycker jag!
Fick brev från Willes dagis också om att dom ska knäppa om sina dagiskort för det blev något fel på förra korten, suck! Undrar om man hinner få dom till jul nu?? Vi ger alltid släkten kort på ungarna i julklapp! Och jag vill gärna göra det i år också.

För övrigt så sov jag hela natten till idag, det har jag inte gjort på flera månader!

Nu ska jag kolla vidare på nytt läge, spännandeprogram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0