Blää

Har precis betalat räkningar!!!
Jag fattar fan inte, ju mer pengar jag får desto mer räkningar får jag!!
Helt plötsligt skickar CSN räkningar varje månad! Hur ska man ha råd att betala 1700 kr i månaden sen när jag är föräldraledig. Jag har väl för tusan andra utgifter också. Har även lagt in mina räkningar för december så det inte blir bortglömt i allt julstök och bebisfödande. 9000 kr nästa månad också :(
Jaja det blir iaf lite bättre i januari. Måste iaf ringa CSN och kolla vad som hänt för enligt deras avbetalningsplan så ska jag betala var tredje månad, inte varje som jag gör nu! Fördelen är väl att det minskar ju betydligt snabbare.

Hatar det här skitvädret också, det är ju bara blank is på vägarna! Går och spänner mig för att inte ramla, just nu känns det som jag har sprungit ett maratonlopp, min kropp går i bitar!!!

Nu ska jag äta frukost och kika på tv en stund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0