Äntligen fredag??

Känns som dagarna bara flyter ihop när man bara går hemma. Vill ha bebis nu så man kan ut och gå eller iaf ha någon att fördriva tiden tillsammans med!
Om min kära vän Fia Fagerlund kunde kläcka ut sin bebis snart, det är en milstolpe i min graviditet :) När Fia har fått så är det inte långt kvar tills våran kommer!  Jaja jag satsar på att ha det här avklarat till Lucia!

Åå det verkligen öser ner ute :( Så less på det här tråkiga vädret nu. Jag vill ha snö och kallt!! Funderar på att byta gardiner i vardagsrummet till mina röda panel längder och byta ut den vita pläden mot den röda :) Jag vill ha julen länge! Förstår inte dom som sätter upp ljusstakarna i mitten av december för att plocka ner dom veckan efter jul igen. Jag brukar göra allt klart tills Felicia fyller den 21 november. Jag har dock inga gardiner med tomtar osv, sånt tycker vi inte om. Jag kanske har blivit avskräckt av min mormor där det bokstavligen kryllar av tomtar runt jul :)  Saknar jularna hos min mormor. Nu känns det enklare att vara kvar hemma över jul när man själv har barn. Här har vi ju farmor och farfar och Ismos barn som vi också vill fira jul med. Men ändå är inte min familj här...

Nu ska jag tvätta lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag ska nog oxå börja ta fram det röda snart=)

du har rätt vf vänta så länge å fort bort med allt?



ang lek imorgon så ska jag kolla med lisa,vi kan ju ta en fika du å jag så länge så tror jag nog definitivt att lisa vill leka..



kramen på dig!!

2008-11-14 @ 15:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0