Ännu en helg

Och ännu en vecka närmre BF!!
Den här veckan går jag in i vecka 35, känns nära nu!

I lördags var vi till Gränby centrum. Älsklingen skulle klippa sig och sen skulle vi handla mat. Det var årets kö till frissan, 17 nr före!! Fick vänta en evighet, till slut bestämde jag mig för att handla mat medans vi väntade men inte helt otippat så hade jag glömt lappen med vad som skulle handlas hemma!
Passade på att handla lite julklappar under tiden istället. Vi köpte en vinteroverall åt Wille också, en brun med matchande mössa, superfint! Bara för det så är det plus grader ute.  Blev iaf sena hem och för 3e helgen i rad ungefär så insåg vi att maten skulle bli klar lagomt till midnatt, pizza igen :) Planering är inte våran starka sida!

Igår var vi till farfar och firade fars dag, självklart firade vi pappsen hemma först, det är han värd för han är världens bästa pappa!
Vi hann även med en vända till Boländerna för lite shopping också, en vinterjacka och vinterskor till älsklingen och vinterskor till Felicia också.

Idag ska jag bara slappa och ta igen mig efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Fia

hehe jasså. Ja nu har jag också gjort det =)

2008-11-10 @ 20:24:02
URL: http://fiaf86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0