Älsklingsgumman

Idag fyller mitt hjärta 7 år!
Vi hörde att hon var uppe och smög tidigt i morse, kan tro att hon var pirrig och väntade på sina presenter :)

Hon fick kläder, polly pocket, halsband och det bästa av allt ett  petshops hus! Hon blev alldeles till sig när hon öppnade paketet. Hon och Wille lekte in i det sista innan det var dags att gå till skolan. Själv la jag mig i badet medan dom lekte. Känner mig så konstig i kroppen så det var verkligen skönt med ett bad. Efter ett tag kom Wille in och börkade klä av sig -Wille vill bada med mamma! Då var det dags att kliv a upp annars hade vi aldrig kommit iväg till skolan.

7 minusgrader var det ute när vi gick. Tycker det är ganska mysigt när det är så kallt och man får klä på sig en massa, nackdelen är väl att jag inte kommer i så mycket just nu. Och Willes fuskis har försvunnit på dagis, har letat i 2 dagar nu men den verkar vara borta så jag får nog köpa en ny.

Nu ska jag in till jobbet en vända och lämna in lite lönepapper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0