*****

Har haft en anti dator period tror jag. Så fort jag satt mig i soffan på kvällarna så har jag somnat bums!!

Våran nya bil har iaf kommit nu, å den är verkligen jättefin! Felicia frågade om hon skulle ta av skorna innan hon klev in i den, gumman!

I fredags skjutsade vi pappa till Bollnäs för han skulle operera knät. Åkte 5 på morgonen från Uppsala oh kom fram 8 till Bollnäs. Skoja inte att vi var hungriga då, letade överallt efter nått ställe som serverade frukost men det var dåligt med det. Till slut hittade vi på Scandic coh där tillbringade vi en bra stund med en härligt hotell frukost buffe, gud så gott det var!! Sen blev det lite mer shopping innan det var dags att hämta upp pappsen igen.

Mår lite illa på dagarna nu men inte så att jag kräks iaf, hoppas verkligen jag slipper det denna gång. Magen växer iaf på ganska bra! Kommer nog att rulla fram på slutet! Men vad gör det när man får något så gosigt att pussa på.


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej bruden, nu har jag hittat hit! Hoppas allt är bra med dig, det var kul att träffa dig även om det bara blev en snabbis. Ha det bra och lycka till med allt! Kram kram

2008-05-07 @ 16:25:07
URL: http://softnorth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0