*****

Idag spenderar jag dagen i sängen! Är så trött efter helgens lilla utflykt.
Kryssningen var trevlig! Åt god mat och shoppade en del i taxfreen. Men tråkig som jag är så tycker jag ändå det är skönast att vara hemma!
I lördags var vi till Gränby för älskling skulle köpa lite nya kläder. Jag hittade faktiskt två par byxor på Vero Moda, jag har nog aldrig köpt byxor där! Men dom här var jättebra iaf, kommer kunna ha dom ett bra tag till innan det är dags för mammabyxor, fy! Förstår inte varför alla mammabyxor ska ha sån extremt hög midja, kan det inte bara finnas såna som sitter under magen istället?? Jaja det där med byxor får bli höstens problem, nu är det ju snart sommar! Annars får jag väl fortsätta hasa runt i mina mysbyxor, dom finns det plats att växa i fortfarande :-)  Har även insett att vi inte har någonting kvar i bebiskategorin, ingen vagn, ingen spjälsäng, inga kläder alls. Vi sålde precis allt efter Wille hade växt ur det. Det enda som finns kvar är Felicias första adidas skor och Willes Puma. Visserligen är det ju hur kul som helst att handla nytt men det kostar ju så mycket.

Nu ska jag sova en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0