******

Jag är verkligen värdelös på att skriva här!  Har bojkottat datorn nu när det är så fint väder ute.

Är iaf hemma och vabbar nu för Wille har ögoninflammation. Ska vara hemma fram till onsdag först sen får vi se om det blivit bättre. Annars har vi bara varit hemma och njutit av solen! Felicia är brun som en pepparkaka redan.  Känns skumt att det bara är en vecka kvar till skolavslutnigen, det har gått så himloa fort.

Igår var vi till Leklust och skulle köpa en pool åt ungarna, passade på att kolla lite på barnvagnar också. Tycker nog att Brio är mest lockande, Emmaljunga känns lite klumpiga. Och sen finns det ju hur många som helst andra konstiga märken som jag inte ens orkar kolla på. Men än känns det så långt borta, ska vänta till hösten med att ta tag i det där. Börjar faktiskt fundera om jag verkligen är gravid, känner mig inte gravid för fem öre.  Ska väl inte klaga över det iofs.

Nu ska jag och Wille vattna på baksidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0