strandbaden

Ja de blev inge fiske för älskling eftersom jag jobbar fredag och det var ingen som kunde vara barnvakt. Så vi har hyrt en stuga i Årsunda istället. Tycker det är så fint där ute och det ska ju bli fint väder också.

Idag var det verkligen fullt ös på jobbet, folk verkar göra som dom vill numera. Ok att man inte har nån uppsägningstid som vikarie men sunt förnuft borde man väl iaf ha! Inte struntar man väl bara i jobbet för att det kom upp nått bättre, det har iaf sysselsatt mig i två hela dagar framför datorn för att försöka få rätsida på allt igen. Men i morgon ska jag ha ett möte med en tjej som är intresserad av jobbet. Är hon nöjd med lönen och arbetsplatsen så anställer jag henne direkt.

I morgon ska vi på ultraljud igen också! Spännande! Hoppas att vi får se vad det är för en liten krabat som bor där inne. Jag har fastnat för Hilma om det skulle vara en flicka. Pojknamn är svårare tycker jag. Och eftersom jag har en kräsen sambo vad gäller namn så blir det ju inte lättare.

Usch i morgon borde jag städa också. Men men, morgondagens huvudbry!

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0