******

Nu är det tomt här hemma, älskling är på jobbet, Wille hos farmor och Felicia hos mormor. Kändes inte alls bra igår när båda var borta, kände mig nästan gråtfärdig efter att vi lämnat Wille.

Pratade med min UC i morse. Jag kommer att få en fast anställning och högre lön från augusti. Känns jättebra med tanke på föräldrapenningen. Ska försöka jobba november ut iaf men annars borde det inte vara så svårt att få HP med tanke på att mitt jobb är ganska tungt.

Om en timme ska jag till sjukhuset och göra en utredning på mitt cellprov som visade cellförändringar.  Känns nervöst eftersom jag redan har opererat bort cystor från äggstockarna en gång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0