Nyårsafton

För 1 år sedan var jag säker på att 2008 inte skulle bli mitt år. Jag mådde verkligen dåligt och visste varken ut eller in. Det är en läskig känsla att tappa kontrollen över sig själv. Jag sårade dom som stod mig närmast och mina barn hade inte världens bästa mamma just då.
Jag är glad att jag tagit mig ur det nu, med hjälp av världens bästa sambo. Utan honom skulle jag aldrig ha klarat det.

Men det har inte bara varit tråkiga saker som hänt.

Vi har ju fått tillökning i våran familj. Den 16 december 06.39 föddes våran lilla Frida Elwira. Helt underbar såklart och fullt frisk trots att vi fått veta att våran lilla tjej med största sannolikhet skulle ha en missbildning och kromosomfel. En otroligt jobbig tid att inte veta och en otrolig lättnad när hon föddes frisk. Det gör mig så ledsen att en läkare kan få säga något liknande till människor utan att veta säkert. För mig rasade hela världen den dagen.

Nu ser jag fram emot ett nytt år när jag ska vara mammaledig med lilla Frida.

Här kommer lite bilder från våran dag i Fjällnora!




Gott nytt år!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0