Julafton

När man var liten var julafton det bästa man visste. Och visst, fortfarande så är det såå mysigt men nu är det nästan alla förberedelser som är det bästa. Själva julafton känns mer som ett maraton, maten ska fixas, det ska dukas, folk ramlar in och förväntas få all uppmärksamhet, barnen tjatar om julklapparna och det är 200 grader varmt i huset av alla ljus. Ändå längtar jag redan till nästa jul!

Liten bebis ville inte komma till ro alls igår, jag kastade i mig maten mellan amningarna och fick mest gå med henne på armen hela kvällen. Som vanligt så fick barnen julklappar i mängder, jag har fortfarande inte hunnit kolla igenom allt.

Nu ska jag fixa mat innan resten av familjen kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0