Ingen koll

på vilken dag det är numera, känns som lördag hela veckan ungefär.

Natten har varit bökig minsta sagt! Lillan har haft ont i magen och skrikit fram till 5 i morse ungefär. Vi har burit runt på henne, försökt massera magen och låtit henne äta så fort hon velat det men inget har hjälpt :( Det är så jobbigt att veta att hon har ont och det finns inget vi kan göra! Efter5 somnade hon av ren utmattning, jag hörde hur hon gnydde i sömnen men hon vaknade inte av det iaf! Sen fick vi sovmorgon fram till 10.30. Då kom pappan upp med frukost på sängen, han är bäst min älskling! Wille och Felicia satt i badet och när dom var klar fick lillan bada för första gången!

Jag har blivit ruskigt bortskämd sedan lillan kom. Det är älsklingen som har fixat allt inför julen med mat och allt. Jag har nog inte lagat mat på 2 veckor. Jag har fått sovmorgon mer eller mindre varje dag, även fast han också är vaken på nätterna. Ja han är underbar och fixar med allt här hemma och det älskar jag honom för! Och han har dessutom fått Wille blöjfri mitt i allt kaos här hemma :)


Kanske inte helt nykter :)


Kommentarer
Postat av: paula

grattis till en blöjfri wille!

2008-12-27 @ 15:55:24
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0