******

Idag har jag varit hos barnmorskan igen. Har gått upp 1 kg sen jag vägde mig för 3 veckor sedan, inte alltför farligt! Sf måttet ligger fortfarande på 32 men nu är bebisen iaf fixerad, så det kan vaar därför som magen inte växt så mycket! Fick en viktuppskattning på tösen också, runt 3.1 kg trodde hon.  Och hon trodde som mig, att bebisen kommer till Lucia :)

Tråkväder är det ute också, vill inte ens gå utanför dörren. Ska nog lägga mig en stund, har sovit så dåligt i natt och mer eller mindre varit vaken sedan 4 i morse.

Längtar efter min älskling också, skönt med helg så jag får ha han hemma några dagar.

Kommentarer
Postat av: therese

hej gumman vet inte om du fått mitt mess men tänkte höra om du vill ha nå kläder efter tillan till lilltjejen hör av dig isåfall pöss

2008-12-06 @ 19:19:28
URL: http://thessi66

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0