*****

Hur orkar det snöa när det är plusgrader!! Helt meningslöst enligt mig!

Idag kommer pappa på besök. Han ska uppvakta Felicia som fyllt år. Fylla på leksaksförrådet lite. Hon har fått så mycket presenter i år så jag börjar tycka att det här med julklappar är en dålig ide! Var ska jag göra av allt?? Och Wille ska vi inte prata om, hans rum är fyllt från golv till tak med leksaker och dessutom har han minsta rummet.
Jag vet att jag borde städa ur hans rum men vem orkar det just nu? Tar en kvart för mig att komma upp från golvet när jag väl satt mig! Får nog vänta med det tills bebis lämnat magen.

Idag ska jag fixa sista julpyntet här hemma. Har några få tomtar som ska få pryda huset, i övrigt tycker jag det här med att julpynta är ganska överskattat! Röda gardiner och lite röda ljus känns som jul för mig. Det roligaste är ju ändå julklapparna.

På bebisfronten så har jag gått in i vecka 38 och enligt alla tidningar så är barnet fullgånget i vecka 38. Så kom ut nu då!!!

Sjukt att man går och väntar så efter något som gör såååå ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0