BVC

Ja idag var det dags för det första besöket på bvc för lillan!

Hon hade gått upp till 3730 g och är numera 52 cm lång :) Jag som ororade mig för att hon inte fick i sig tillräckligt eftersom hon bara äter några minuter åt gången innan hon somnar. Och så håller vi på hela dagarna. Det går sällan mer än en halvtimme mellan amningarna. Hoppas det blir lite bättre snart för man blir ju helt låst.

I morgon ska jag åka till Sandviken och hämta Felicia som är hos morfar. Hon åkte upp med min syster igår kväll.  Ska även försöka städa lite innan nyårsatfon och handla lite. Som vanligt blir allt i sista sekunden.

Annars så letar jag med ljus och lykta efter en ståbräda!
Verkar inte finnas nån i hela Uppsala och en ny känns så onödigt att köpa. Det är ju inte så länge jag kommer att använda den.

Nu ska jag kika på tv medans lilla Frida sover här bredvid!

Kommentarer
Postat av: paula

påminn mig om att hämta hem en från marina

2008-12-29 @ 21:46:19
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/
Postat av: therese

Har du kikat på tradera det finns en som ligger på 58kr nu 4dagar kvar sök på ståbräda så får du se:) kram

2008-12-30 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0