22...

..dagar kvar till BF!
Vad sjukt att tiden gått så fort på slutet. Funderar mer och mer på hur förlossningen kommer att bli. Vi har ju fått order om att åka in vid första värken etersom det förmodligen kommer att gå väldigt fort men det är inte riktigt min grej att sitta å åka in till förlossningen vid minsta känning. 

Med Felicia var jag inne 4 timmar innan hon föddes, med Wille 1 timme ungefär den här gången hoppas jag att jag ens kommer in alls innan det är över.

Hur ska jag hinna lämna iväg barnen och få med mig allt som behövs för Ismo är ju med min tur säkerligen på jobbet när det sätter igång.

Jaja nu ska jag in till jobbet en vända, sen hämta mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej tjejen, va spännade! Och va gulligt me en bebis till jul =) Ha det bäst och lycka till med allt!Kram kram

2008-12-02 @ 13:18:44
URL: http://softnorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0