13

dagar kvar!

Nu börjar det kännas så nervöst och spännande!! Det är ju så nära nu! Äntligen ska vi få träffa den lilla som vi längtat efter i 9 månader. Undar vem hon är lik?? Hoppas ju så klart på mig eftersom Wille är en kopia av sin pappa och Felicia är lik mig :) Iofs så hoppas jag på att hon får Willes blonda hår.... Som sagt så visar det sig snart!

Igår ringde en av mina äldsta och bästa vänner och berättade att hon också ska få en bebis!! Ååå så glad jag blev! Jag har faktiskt funderat lite på hur länge det skulle dröja innan det hände :)

Precis 2 veckor kvar till julafton idag!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad spännande, snart kommer eran lilla flicka :-)

Hoppas allt är bra annars med er alla :-) Kram

2008-12-11 @ 09:21:27
URL: http://luckylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0