11

dagar kvar!!

Nog satte min shoppingvända igång värkarna allt. Vi ringde farmor och förberedde henne om att det kanske var på g. Men med kvällen så avtog det igen!!

Kunde inte somna förren halv fyra i morse för jag hade sån molande värk i ryggen. Men den här lilla har inte lika bråttom ut som sina syskon.

Tänk att det redan är Lucia!
Den här hösten har gått så fort. På söndag ska Felicia vara med i kyrkans luciatåg. Det blir nog fint!

Nu ska jag ner å kika på Idol finalen!
Felicia skulle egentligen få kolla på den med mig ikväll men eftersom hon bara är kaxig och säger emot mig i allt hela tiden så fick hon gå och lägga sig istället. Känns hårt nu efteråt men hon kan inte få bete sig hur hon vill. Känns som jag har tappat greppet om henne lite grann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0