10

dagar kvar!

Idag ska vi åka till Gränby och julshoppa lite.
Sen när vi kommer hem ska vi baka julgodis! Och jag ska försöka att inte äta upp allt i veckan :)

Idag är hela min kropp så svälld, känner mig som en ballong ungefär. Och jag har ju även fått en knöl i tandköttet som bara sväller och sväller. Ser lite lustigt ut, antar att det är nån inflammation från tanden som ska rotfyllas. Än så länge gör det inte ont iaf.

Felicia är på samma charmerande humör idag som igår kväll. Nyss gick hon in i Willes rum och sparkade omkull hans torn som han hade byggt, bara för att hennes blyertspenna inte fungerar mer.... Har märkt att hon ljuger en del också. Känns så tråkigt att bråka med henne varje dag, för det är verkligen varje dag numera. Det tar på mina krafter och på hennes också skulle jag tro. För när hon väl haft sitt utbrott och vi har pratat om varför hon gör som hon gör så blir hon oftast så ledsen, antar att hon vet själv att hon gör fel. Och då tycker jag så synd om henne istället. Jag kan tänka mig att det är en massa hormoner i kroppen som spökar nu när hon blir större och att det är mycket som rör sig i huvudet på henne men jag har ju aldrig behövt ta itu med sånt förut så jag känner mig lite vilsen i hur jag ska bete mig?? Man kanske är bättre förberedd nästa gång när man vet lite vad man har att vänta sig.

Det blev ett gnälligt inlägg...

Nu ska jag göra mig klar och åka iväg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hörde att du haft en "trevlig" natt

hoppas hon är på g ut den lilla!

Messa mig om ngt händer

Lycka till

Kramar!!!///paula

2008-12-15 @ 12:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0