Trött

Sovit dåligt inatt igen :(

I morse gick Felicia med Jenny till skolan, skönt å slippa stressa iväg för en gångs skull. Jag och älsklingen tog en promenad med Wille till dagis efter att vi gjort oss klar. Wille fick cykla på sin trehjulingså det gick lagom fort för min del.
Igår var vi duktiga och åkte in till stan och lagade Felicias nya glasögon som Wille hade sönder. Dom har legat ett bra tag här hemma och väntat :) Älsklingen passade på att simma en stund och jag shoppade lite kläder till mig och lilla bebisen. Efter det åt vi lunch på kung krål, riktigt gott var det! Och mysigt att kunna sitta ute och äta!

Idag ska jag byta sängkläder i ungarnas sängar, tvätta, klippa gräset och plocka undan lite.  Kanske ska åka in till stan och simma lite en stund också.

Kommentarer
Postat av: therese

vad du grejar tänk om man vågade hålla på sådär:)..kram

2008-08-26 @ 11:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0