Slut på sommaren!

 Idag började älskling jobba igen och ungarna är tillbaka på dagis och fritids.  Trodde det skulle bli kinkigt med Wille efter att han varit hemma så länge men det gick jättebra. Det var snarare Felicia som var lite jollig och inte ville vara kvar när jag gick. Men det kan ju kanske bero på att fritids hade flyttat till stora skolan nu och det visste inte vi. Så vi fick leta ett tag innan vi kom på var dom var.  

Igår var jag till tandläkaren igen så trött på det nu! Har haft så jäkla ont i helgen igen så nu var jag tvungen att ringa en jourtandläkare, 1000 kr fattigare! Men nu har jag iaf bestämt mig för att dra ur tanden, ska bara ta mod till mig att beställa tid för det nu...

Augusti blir en härlig månad, 75 timmar helg + alla vanliga dagar som jag jobbar! Blir kul i september när lönen kommer men dit är det ju ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0