Idag

Ska jag göra absolut ingenting och det känns så bra tralala.. Hela huset är städat, tvättkorgen tom och ungarnas väskor är packade inför farmor och farfar helgen :)  Jag har tom tvättat Felicias inneskor innan gymnastiken i skolan i morgon. Så nu ska jag bara slappa hela dagen idag och i morgon också. SEn pålördag ska jag åka till Sandviken och hälsa på mina systrar. Kankse vill dom följa med och shoppa liite bebissaker med mig!
Har tillbringat några timmar på Tradera, letar efter en röd vindfleece overall men jag vill ju ha den nya modellen och inte nån gammal noppig. Verkar inte finnas just nu iaf. Får kanske köpa en ny på PoP, men det får vänta tills nästa månad.

Nu regnar det ute igen :(

Nu ska jag duscha innan McLeods döttrar börjar! Suveränt bra serie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0