Helgen

Ja vilken helg det blev! I fredags var vi och köpte en ny vagn till lillfisen, ville absolut ha den mörkröda Brio Happyn och då hade dom bara en kvar sen skulle Brio byta färg på den. Tanken var väl kanske inte att vi skulle köpe en riktigt än men nu blev det så. Sen var det raka vägen till jobbet för att spendera fredag kvällen där. I lördags var vi till Ikea och shoppade lite. Blev en svart malm byrå, ett svart skrivbord, en röd skrivbordsstol och en svart hylla till Jennys rum. Felicia fick en ny säng och sen köpte vi skötbord, spjälsäng, ett rosa tyg till fåtöljen och en hylla till bebisrummet också. Ska lägga ut lite bilder så fort jag orkar. Var tvungen att lämna barnen hos farmor och farfar medans vi körde hem allt. Sen var det bara försöka få undan allt innan kvällen för då skulle vi äta kräftor här hemma med Uffe och hans tjej.  Igår gav vi oss på att skruva ihop alla möbler, vilket tog en evighet. Hann precis få klart det mesta innan det var dags att ha gäster igen, denna kväll skulle vi bjuda på mat igen. Gjorde en tacopaj, en ost och skinkpaj och en sallad med kräftstjärtar och sen lite annat gott.  När alla hade åkt hem och barnen somnat så deckade jag helt i soffan. Idag känns det i min kropp att den varit igång hela helgen, ska ta det lugnt innan jag ska iväg och jobba kväll.

Nu ska jag äta frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0