Fredag

Kännsändå skönt med fredag fast man har varit hemma hela veckan. Det är nog lite så att med helgerna släpper pressen på att man måste städa, tvätta och allt sånt tråkigt. Ska iaf försöka låta bli det.

Igår skulle jag vara duktig och äta nyttigt tänkte jag. Har ju en förmåga att stoppa i mig allt med fett i ungefär... Iaf så igår kväll när jag blev sugen på godis så tog jag en banan och en kiwi istället, mycket stolt över mig själv! En halvtimme senare hade jag tryckt i mig en halv påse chips också.... fan att jag har så taskig självdiciplin!!!!!!!!! Jaja kör väl med samma motto som dom tidigare graviditeterna: Jag är faktiskt gravid så jag kan bli hur tjock jag vill! Haha årets skämt!

Nu ska jag vila en stund!

Kommentarer
Postat av: paula

ja va fan det tycker jag du ska göra:-D



jag tänker INTE kuta å svettas å bara stresshandla iår..har inte råd med det!

Fan så många som fyller år i nov å dec. plus lisa som fyller i januari,så jag har bestämt mig i okt.ska jag vara klar m alla paket..eller 80% av inköpen i alla fall:-D

2008-08-22 @ 21:46:19
URL: http://sannaskitsnacket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0