Fredag

Skönt med helg igen!

Idag har jag sovit middag mellan 11.30 och 15 :) Mycket skönt!!
Sen var jag och hämtade ungarna från fritids och dagis, åkte och handlade lite och sen hämtade vi upp älsklingen som varit och fått massage eller liknande.  Hem och lagade mat, helstekt fläskfile och potatisgratäng och sen efterrättt.  Nu sover kidzen äntligen. Imorgon bitti är det fotboll igen! Hoppas vi slipper regn då!

Annars i helgen så ska jag städa ur skrubben nere, tvätta och få ordning på höst kläder till barnen. Och så klart mysa med familjen. Aa just ja, jag fick nyss order om att dammsuga ur bilen eftersom Wille hällde ur sina stövlar sist jag hämtade han på dagis, sandlåda i baksätet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0