**********

Just nu är jag less på att vara gravid!!! Hela natten har jag haft ont i bäckenet och inte kunnat ligga skönt i fem minuter ens, och inte nog med det så har jag ont i halsen idag också. Tur att jag är sjukskriven en vecka till. Kanske blir tvungen att gå hem med hp ändå som läkaren vill, men jag vill  inte!!! Jag vill jobba tiden ut som jag bestämt.

Helgen har iaf varit hur härlig som helst! Jag har nog ätit mig igenom den :)
I lördags var jag ju i Sandviken och hälsade på mina systrar. Jag och Soffi började med lunch på Jensas. Efter det åkte vi till gammelmormor och fikade sen fortsatte vi till Järbo för att hälsa på Jessica och barnen och där fikade vi lite mer. Efter det mötte vi upp min andra syster Jessica, Kexet och Soffis Fredrik för att käka middag på Napoleon. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig hann bli hungrig mellan måltiderna :) Efter det blev jag så trött så jag åkte hem mot Uppsala igen. Somnade vid 12 på natten och fick sova till 3. Då ville min älskling ha hämtning från krogen. Söndagen spenderade vi i sängen fram till 13 sen blev det frukost/lunch på China River. Sen var det fotbollsmatch och efter det hämtade vi ungarna hos farmor och farfar. Guud så skönt det är att ha dom hemma igen.

Faktum är att så här mycket äter jag nästan varje dag numera, ändå har jag bara gått upp 4 kilo under 24 veckor. Än så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0