******

Gud vilken helg det har varit. Både Wille och Felicia har varit helt tvärtemot och bara grinat. Precis vad jag inte orkat med nu när jag har haft ont.
I lördags åkte vi en vända till Arlanda stad för älskling skulle klippa sig. Kikade lite i affärer och köpte en skinnjacka och ett par stövlar åt Felicia. Sen var jag helt slut i kroppen. Åkte hem och lagade mat och vilade sen åkte vi ner på stan en snabbis för att kolla på alla raggarbilar, der var American car show.  Idag var vi till Ikea i västerås och köpte en hylla till Jennys rum. Har väntat en vecka på att den ska komma in i Uppsala men vi kollade innan vi åkte och då fanns den inte. Men precis efter vi kommit hemigen så fick vi ett mess om att den fanns i Uppsala nu, hmm blev en trevlig söndgasutflykt då. Nu ikväll har vi varit på fotbollsmatch, det spöregnade hela tiden.

Låter som jag har hållt i gång som sjutton hela helgen men jag har faktiskt gått lugnt, vilat mycket och inte lyft tungt, ändå vill inte sammandragningarna gå över. Imorgon bitti ska jag ringa bm och boka tid så fort som möjligt iaf, ska ju egentligen inte dit förren vecka 25 men eftersom jag hade för mycket  vita blodkroppar så ska dom göra fler prover. Sen måste jag få hjälp med att skicka in papper om hp och allt. Trökgöra men det måstes ändå, blää

Nu ska jag kika på tv en stund innan jag somnar, vilket brukar ta 5 minuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0