******

Hela dagen har det småregnat, inget som har stört speciellt mycket, förutom dom ynka få minuter som det tar att cykla till dagis, ja då stod regnet som spön i backen! Kom hem och såg ut som en dränkt katt. Har sagt flera år att jag ska köpa regnkläder åt mig själv, spelar ingen roll att folk tycker det är töntigt, det måste vara fantastiskt att ha såna här dagar!

Idag har foglossningen verkligen gjort sig påmind, är rädd för att jag tagit på mig lite för mycket jobb den närmsta tiden, vill verkligen jobba så länge som möjligt utan en massa graviditetsproblem. När jag väntade Wille fick jag kryckor för att underlätta, ingen hit.

Min värk, regnet och bråkiga ungar gjorde mig extremt uppretad idag och den stackare som får ta skiten är såklart min helt oskyldige andra (och bättre) hälft. Ringde och fräste på honom om en burk rödbetor som jag glömt köpa. Men underbar som han är så istället för bli sur tillbaka så kom han em med blommor och en påse med geischa (som jag älskar) och han hade även köpt chokladpudding och grädde till efterrätt,  han är det bästa som finns

För övrigt så har jag inte rört godiset än eftersom jag blev så mätt av allt det andra, men nu är det nog dags att inviga påsen!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0