*****

Ännu en dag i solstolen! Har haft turen att sluta klockan ett den här veckan, verkligen skönt med tanke på vädret! Självklart ska det bli sämre till Valborg igen, samma varje år.

Just nu känner jag mig sjukt oinspirerad av att blogga. Kan bero på att jag inte vet om mina vänner ens är mina vänner??  Om den som la sitt taskiga inlägg kanske är någon av mina nära?? Vet inte vem jag kan lita på och känner just nu inte för att ha nån speciellt nära kontakt med några alls!? Tråkigt att behöva känna så...  Sankar iaf Elina och Marie. Elina träffar jag på lördag men Mary Mary var det länge sedan sist.

Inga graviditetskänningar än heller, låt det fortsätta så...

Kommentarer
Postat av: thessan

hej gumman hur e det??? skönt att allt verkar gå som det ska och att du mår bra? hoppas vi kan ses snart med magarna i vädret hahahah kram kram

2008-04-28 @ 08:48:10
URL: http://thessi66.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0